Toate produsele comercializate si livrate de Argcoms SCM beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu prevederile legii 449/2003 (https://anpc.ro/galerie/file/alege/lege_449_2003_garantii_2016.pdf) si OG 21/1992 (https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/Ordonanta%20nr.%2021(r2)%20din%201992.html) cu modificarile ulterioare.
Produsele sunt livrate impreuna cu instructiuni de utilizare. In cazul in care ati primit produsele fara instructiuni de utilizare trebuie sa reclamati lipsa acestora in cel mult 48 de ore de la primirea produselor la adresa de email garantie@argcoms.ro. Nerespectarea instructiunilor de utilizare atrage dupa sine anularea garantiei.
Argcoms SCM garanteaza ca produsele achizitionate de pe site-ul https://magazin.argcoms.ro sunt noi, originale, de inalta calitate si realizate manual. In cazul in care constatati orice lipsa de conformitate a produsului achizitionat de pe site-ul nostru in termenul de garantie, va rugam sa transmiteti cererea dumneavoastra de solutionare prin completarea formularului de garantie. Veti fi contactat in cel mai scurt timp de catre un reprezentant Argcoms SCM.
In cazul trimiterii produsului defect prin firma de curierat, costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator. Pentru a beneficia de garantia oferita produsului, acesta trebuie sa fie insotit de copia facturii fiscale, ambalajul original si toate accesoriile aferente.
Conform legilor in vigoare, solutionarea cererii/reclamatiei cu privire la produsul aflat in garantie se efectueaza in termen de maximum 15 zile calendaristice de la primirea produsului in service, prin repararea, inlocuirea cu un produs echivalent (atunci cand repararea nu este posibila) sau restituirea totala sau partiala a contravalorii produsului achitate la achizitionare (in cazul in care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare, respectiv inlocuire).
Aducerea la conformitate a produsului defect va fi realizata gratuit in perioada de garantie, in conditiile prezentarii tuturor elementelor mentionate mai sus si in conditiile utilizarii si intretinerii corecte a produsului.
In cazul in care, la receptia produsului defect de catre centru de service, se constata ca deficienta reclamata nu este acoperita de garantie, reparatia se va efectua contra cost, in baza procesului verbal de evaluare a reparatiei si primirii acordului dumneavoastra scris.
Ne rezervam dreptul de a modifica sau adapta conditiile de garantie in orice moment, in conformitate cu legislatia in vigoare.